Fotbal potkává streetwear. Adidas a BAPE® představují novou kolekci

Fotbal, streetwear a kreativita se setkávají v nové kolekci adidas × BAPE®, která je v prodejnách Adidas k dostání od 6. září. Spojení japonské značky BAPE® a legendárního německého sportovního giganta staví na kontrastu – drsný streetwearový šmrnc potkává čistou sportovní preciznost a tvoří tak kolekci, která baví a inspiruje, ale pozor – je limitovaná!
Originální nové modely značky přináší tak trochu neotřelý pohled na nejpopulárnější sport světa. V centru pozornosti jsou například ikonické fotbalové kopačky Predator Elite FT Firm Ground a F50 Elite Firm Ground, které BAPE® oblékla do své charakteristické ABC CAMO grafiky. Predator Elite se pyšní zelenou maskovací kombinací s detaily zlaté barvy, žraločím motivem na boku a kontrastními logy na jazyku. F50 Elite zase září gradientem z modré do růžové s drobnými hvězdnými potisky a růžovo-modrými socklinery.


Streetwearový twist najdete také v adidas Originals Samba, které se díky BAPE® proměnily v plátno pro výraznou grafiku SKULL STA a zlaté detaily. Každý pár je unikátní díky asymetrickému designu, kombinaci BAPE STA™ loga a ikonických 3 pruhů, a dostupný je ve dvou barevných variantách – bílé s černými a šedými detaily nebo černé s bílými akcenty.

Kolekce ale není jen o obuvi. Oblečení a doplňky přináší ABC CAMO dresy, šortky, legíny a BABY MILO® fotbalová trička. Stylově se doplňují o kabelky a tašky v maskáčovém motivu a BABY MILO® shoulder bag, které budou k dispozici ještě během září.

Tváří kolekce je brazilský fotbalista Marcelo Vieira, bývalá legenda Realu Madrid, která přináší charisma a autentičnost. Marcelo, známý svým kreativním a útočným stylem hry, se stal celosvětovým symbolem radosti, vášně a krásy fotbalu. Jeho přítomnost v kampani zdůrazňuje spojení sportovní preciznosti a uvolněného streetového stylu.

BAPE®, založená v roce 1993 v srdci Harajuku, je synonymem japonské streetfashion s ikonickými motivy. Adidas Originals, jako lifestyle značka s kořeny ve sportovní tradici, tak zajímavě kombinuje inovace s kreativitou a mládežnickou kulturou. Spojení těchto dvou ikon posouvá hranice sportovního a městského stylu, a vytváří kolekci, která je stejně funkční na hřišti jako na ulici.







Zdroj foto: Adidas


