LUXURYMAGAZINE.cz

Portál výhradně o luxusu…

Pomůcky, které oceníte při podnikání

Říká se, že podnikání není pro každého. Přitom mnohdy stačí jen vědět, jak na to a může se do toho pustit každý. V první řadě je důležité mít nápad, druhým stěžejním bodem jsou znalosti, třetím známosti nebo finanční jistota a na čtvrtém místě najdete pomůcky k podnikání. Víte, jaké vám pomohou nejvíc?

Webová stránka a sociální sítě

Nejjednodušším způsobem, jak dát o svém podnikání vědět, je webová stránka. Připravte si prezentaci, která zákazníkům přiblíží, čím se zabýváte, jaké služby nabízíte a proč nakupovat právě u vás. Stejně tak důležitou prodejní pomůckou jsou i sociální sítě, například Instagram, Facebook nebo Twittter. Počítejte s tím, že lidé dají přednost nákupu u společnosti nebo firmy, která má právě zde doporučení od ostatních a další podrobnější informace o svém podnikání.

Tiskoviny v papírové podobě

Kromě internetu je důležité zajímat se i o tiskoviny. Připravte si grafický návrh a texty na letáky, plakáty, případně na vizitky. Ty můžete dávat s nákupem, aby se k vám spokojení klienti vraceli. Letáky si můžete nechat roznést do schránek a poukázat tak na svou firmu, případně na akční zboží nebo třeba slevy.

Reklamní předměty pro podporu prodeje

Skvělou možností, jak oslovit zákazníky jsou dárkové reklamní předměty s potiskem. Vybrat můžete z pomůcek do kanceláře, do kuchyně nebo třeba k outdoorovému vyžití. Tyto předměty darujte k nákupu, případně je použijte jako odměnu pro nové zákazníky nebo dlouhodobé klienty.

Rozšířené služby

Většina lidí ocení také rozšířenou nabídku služeb. Pokud máte například kosmetický salón, ve kterém zároveň nabízíte kadeřnictví, případně modelaci nehtů a další, věřte, že se k vám budou zákaznici vracet víc, než když budete nabízet jen jednu službu. Myslete však vždy na to, že každá nabízená služba musí být stejně kvalitní.

Slevy a bonusy

Kdo by neslyšel na akce a slevy? Nabídněte svým novým kupujícím poštovné zdarma, malý dárek k nákupu, který se může týkat například zmíněných reklamních předmětů. Skvělou možností je také sleva na příští nákup nebo sleva při koupení více kusů zboží.

Něco navíc

Buďte pro zákazníky zapamatovatelní, nabídněte jim něco navíc a snažte se mít vždy dobré reference, které mluví za vše. Investujte do reklamy, která nebude podbízivá a zaujme širokou veřejnost. Vsázejte na vtip, dárkové předměty s potiskem a originalitu.