Pietro Filipi reaguje na koronakrizi a spouští svůj nový e-shop
Pandemie COVID-19 mění způsob nakupování a jedno z nejzasaženějších odvětví je bezpochyby módní průmysl. Česká oděvní značka Pietro Filipi na to reaguje spuštěním nového blogu Feelings In Clothes a také svůj e-shop obléká do nového kabátu. V době, kdy je většina kamenných obchodů zavřena, chce svým zákazníkům přinést co nejlepší prožitek.
Pietro Filipi tak reaguje na stávající situaci, kdy se většina nákupů přenesla do online prostředí.
“Nákupy po internetu zažívají obrovský boom a pandemie COVID-19 tomu výrazně přispívá. Proto jsme od jara, po první koronavirové vlně, intenzivně pracovali na spuštění nových webových stránek a e-shopu. Chceme, aby nakupování bylo pro zákazníky příjemným zážitkem, vysvětluje Vladimíra Dittrichová, E-commerce manažerka značky Pietro Filipi.
“Vláda nařídila zavřít všechny obchody, což je vzhledem k bezpečnosti v pořádku, ale zásadním způsobem tak klesla návštěvnost nákupních center. Proto jsme se rozhodli zainvestovat do našeho online prostředí,” dodává Michal Mička, majitel Pietro Filipi a KARA.
Nový design webových stránek a blogová platforma jsou v dnešní době must-have.
“V Pietro Filipi klademe velký důraz na pocity, oblečení vnímáme jako odraz naší mysli. Koncept Respect What You Feel byl poprvé představen v rámci letošní podzimní kampaně a jeho hlavní myšlenka je provázána také s pojetím nového e-shopu. Proto přicházíme i s magazínem Feelings In Clothes,” dodává Dittrichová. “Těší nás, že můžeme zákazníkům tento nový magazín představit. V době nejistoty je důležité víc než kdykoli jindy mluvit právě o pocitech, jejich prožívání i potřebě zpomalení,” vysvětluje Lucia Hô-Chí, Managing editor agentury Folk & Milk, která se na tvorbě magazínu podílela. Magazín Feelings In Clothes nabízí čtenářům rozhovory a tipy od zajímavých osobností.
Inspiraci pro tvorbu nového e-shopu čerpalo Pietro Filipi u předních světových módních značek. Vynikají zde působivé fotografie a vizuály, na kterých si tradiční česká módní značka vždy pečlivě zakládala.
V reakci na současnou nelehkou situaci v módním průmyslu se letos v září Pietro Filipi rozhodlo vyjít vstříc svým zákazníkům zavedením nového modelu nakupování ve třech cenových pásmech. Koncept Pay As You Feel, tedy Jak se cítíte, tolik platíte nabízí zákazníkům určité zboží se speciálním štítkem za tři odlišné ceny.
Pietro Filipi nezahálí ani v dobročinných aktivitách. Nedávno odstartovalo projekt Darujeme potřebným. Neprodané skladové zásoby oblečení putují na charitativní účely. První organizací, kterou Pietro Filipi obdaruje, je Sue Ryder, sdružení, které pomáhá seniorům důstojně zestárnout.
Online blog / magazín vytvořila agentura Folk & Milk a nová podoba e-shopu vznikla inhouse pod taktovkou marketingové manažerky Pietro Filipi Vladimíry Dittrichové ve spolupráci s agenturou Actum.